Lokacje bonusowe
Strona 1 z 1
Lokacje bonusowe
Miejsca mocy i doliny śmierci są to lokacje rozsiane po całym świecie o dość charakterystycznym i nietypowym działaniu. Postać która znajduje się w takiej lokacji, bez wyjątku odczuwa jej działanie do czasu, gdy jej nie opuści. Samo działanie może być negatywne, jak i pozytywne, pozostałe lokacje maja status neutralny. Informacje o tym, czy dane miejsce jest objęta bonusem, można znaleźć w pierwszym poście - w opisie lokacji.
Miejsca Mocy.
Lokacje przepełnione pozytywną energią. Zazwyczaj są to obszary o bujnej roślinności, lub stare budynki, które zatrzymują wokół siebie subtelną moc. Koszty rzucania czarów na tym obszarze są mniejsze o 50%, a czasz regeneracji magii i mocy o tyle samo przyśpieszony. Ranna postać odzyska tu także 10% swojego zdrowia, o ile rany nie są zbyt poważne (min 70% PŻ).
Doliny śmierci.
Lokacje o negatywnym działaniu dla postaci. Zazwyczaj są to różnego rodzaju pustkowia, lub też dawne pola bitew gdzie przelano wiele krwi. Blokują one całkowicie zdolność regeneracji magi i mocy, oraz dodatkowo podwyższają koszt rzucania czaru/korzystania z mocy o 50%. Dłuższy pobyt w takiej strefie skutkuje stopniowym ubytkiem zdrowia, lecz ubytek ten nie przekracza 10%. Najniebezpieczniejszą tego typu lokacją, a zarazem największą jest wyspą śmierci Morduke. Postać która się tam nie urodziła, lub nie ma odpowiednich bonusów, po fabularnym tygodniu może nawet umrzeć.
Pozytywny, czy negatywny bonus nie obejmuje zdolności rasowej.
Miejsca Mocy.
Lokacje przepełnione pozytywną energią. Zazwyczaj są to obszary o bujnej roślinności, lub stare budynki, które zatrzymują wokół siebie subtelną moc. Koszty rzucania czarów na tym obszarze są mniejsze o 50%, a czasz regeneracji magii i mocy o tyle samo przyśpieszony. Ranna postać odzyska tu także 10% swojego zdrowia, o ile rany nie są zbyt poważne (min 70% PŻ).
Doliny śmierci.
Lokacje o negatywnym działaniu dla postaci. Zazwyczaj są to różnego rodzaju pustkowia, lub też dawne pola bitew gdzie przelano wiele krwi. Blokują one całkowicie zdolność regeneracji magi i mocy, oraz dodatkowo podwyższają koszt rzucania czaru/korzystania z mocy o 50%. Dłuższy pobyt w takiej strefie skutkuje stopniowym ubytkiem zdrowia, lecz ubytek ten nie przekracza 10%. Najniebezpieczniejszą tego typu lokacją, a zarazem największą jest wyspą śmierci Morduke. Postać która się tam nie urodziła, lub nie ma odpowiednich bonusów, po fabularnym tygodniu może nawet umrzeć.
Pozytywny, czy negatywny bonus nie obejmuje zdolności rasowej.
- Spis lokacji:
Miejsca mocy:
Wat Rong Khun - świątynia, dzielnica Lorico
Pracownia Zeusa -maszyneria, wyspa błyskawicy
Krzyczący Zamek - ruiny, obrzeża miasta
Doliny śmierci:
Rozpadlina Śmierci - dziura, wyspa błyskawicy
Loch Lamond - jezioro, lodowa dzielnica
Dolina Rozpaczy - pustynia, wyspa ziemi
Admin- Admin
- Liczba postów : 235
Join date : 04/12/2016
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|