Darmowy Kurs CSS
  1. Podstawa:
  2. Zaklep sobie:
  3. Przydatne:
  4. Mechanika:
  5. Warto zerknąć:

Wyspy żywiołów.

Go down

Wyspy żywiołów. Empty Wyspy żywiołów.

Pisanie by Admin Sro Gru 07, 2016 1:47 pm

{Opis w trakcie tworzenia.}

Tajemnicze, niepoznane i nieznane nikomu, ale wciąż subtelnie lecz szalenie kuszące wszystkich magów, którzy przebywają w okolicach Kieru. Każda inaczej oddziałuje na obdarzonych magią istoty, dlatego warto mieć o nich chociażby znikome pojęcie. Z całą pewnością, wiadomo o tych wyspach, co następuje:

-> Wyspa Ognia: Aguna.
Władca:
> Pan Ognia Zuko.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem ognia.
> Przyciąga rasy, które są ciepłolubne, jak smoki czy demony.
> Sprzyja magii miłości i namiętności.
> Wzmacnia moc pyrokinezy.
Geografia:
> Wyspa o wielkości cztery i pół na sześć i pół kilometra.
> Najgorętsza z wysp. Temperatura sięga tutaj nawet trzydziestu pięciu stopni.
> Klimat suchy, pada tutaj raptem raz do roku, w czasie przesilenia wiosennego.
> Mało jest tu roślinności. Jak już, z całą pewnością będzie z tych tropikalnych.
> Rzadko kiedy można tu napotkać zwierzę.
> Po środku wyspy jest wysoki, czynny wulkan.
Inne:
> Osoby z mocą kriokinezy bądź mocno rozwiniętą mocą panowania nad wiatrem nie będą się tu czuć komfortowo.
> Na wyspie ognia, pyrokinetom moc może wymknąć się spod kontroli.

-> Wyspa Wiatru: Arice.
Władca:
> Cień Wiatru Gaara Ramil.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem wiatru.
> Jej wpływ jest silny w magii, która ma pokazać przyszłość lub odsłonić przeszłość.
> Słabnie na niej pyrokineza.
Geografia:
> Wyspa mierząca około siedemnaście na dziewiętnaście kilometrów.
> Pogoda jest sucha, a mimo wszędobylskiej pustyni zdarzają się jednak oazy.
> Często panuje tu wysoka temperatura, sięgająca dwudziestu-dwudziestu pięciu stopni.
Inne:
> Prosto o przeziębienie u chorowitych osobników.

-> Wyspa Wody.
Władca:
> Wódz Wody: Katara.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem wody.
> Upodobali ją sobie Arianie.
> Pomaga magom zachować spokój i jasność umysłu.
> Jej wsparcie jest nieocenione w rytuałach oczyszczających.
> Słabnie na niej pyrokineza.
> Wzmacnia moce aquakinezy i kriokinezy.
Geografia:
> Wyspa o wielkości osiemnaście na dwadzieścia osiem kilometrów.
> Niemal wiecznie pada deszcz; w zimę zdarza się śnieg.
> Najwilgotniejsza z wysp żywiołów.
> Bujna roślinność, obwita w różne zioła magiczne.
> Można tu spotkać większość gatunków zwierząt, które żyją w lasach.
Inne:
> Szybko można zmarznąć w nocy.
>Wiele ukrytych emocji postaci wychodzi na wierzch, a do głowy przychodzi masa nowych myśli. To dobre miejsce do oczyszczenia się emocjonalnie.

-> Wyspa Ziemi: Mereti.
Władca:
> Władczyni ziemi: Toph.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem ziemi.
> Zapewnia magom stabilność emocji i uziemienie nagromadzonej energii.
Geografia:
> Największa z wysp: Trzydzieści dwa na czterdzieści trzy kilometry.
> Ma najbardziej umiarkowany klimat, bez większych i gwałtownych wahań między porami roku.
> Znaleźć tu można większość gatunków roślin: drzew, krzewów i ziół.
> Wiele zwierząt biega po całej wyspie swobodnie.
> Rzadko, ale czasem mogą się zdarzyć trzęsienia ziemi.
Inne:
> Najbezpieczniejsza wyspa do życia.

-> Wyspa Błyskawicy.
Władca:
> Bogini Pogody: Ororo Munroe.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem błyskawicy.
> Druga najważniejsza z wysp.
> Jest swoistą wyspą-matką dla czakry i energii magicznej.
> Jej wsparcie sprzyja posiadaniu potomstwa.
Geografia:
> Dość spora wyspa: elipsa piętnaście na osiemnaście kilometrów.
> Często panują tutaj burze, które występują mimo braku opadów.
> Rośliny raczej krzewiaste, o grubych konarach. Mało kwiatów i ziół.
> Z racji burz: nie występuje tu zbyt wiele zwierząt.
Inne:
> Często można tu spotkać pary, starające się o dziecko.
> Osoby z mocami nekromancji czuja się tu źle. Bezpiecznie mogą przebywa tu do tygodnia czasu.

-> Wyspa Nekromantów: Morduke.
Władca:
> Król Szamanów: Hao Asakura.
Właściwości:
> Opiekuje się żywiołem śmierci i żywiołem życia.
> Najważniejsza z wysp. Jej zniszczenie będzie katastrofalne w skutkach.
> Prosto tu znaleźć shinigami i duchy.
> Emanuje niepewną, niemiłą energią.
> Wzmacnia moce astralne.
Geografia:
> Niewielka wyspa: elipsa około cztery na cztery i pół kilometra.
> Niestabilna, niebezpieczna pogoda. Niemal wiecznie pokryta mgłą.
> Niespożyte złoża węgla, wszelakich czarnych kamieni i mało wymagających bądź obumarłych roślin.
> Na tej wyspie mało który gatunek zwierząt potrafi egzystować.
> Teren bagnisty, można znaleźć sporo jaskiń.
Inne:
> Aby się na nią dostać, trzeba przejść przez wszystkie wyspy, a ponadto pomyślnie przejść test z wyspy błyskawic.
> Bez większych szkód można tu przebywać do godziny. Maksymalnie można żyć tu, nie będąc tu narodzonym, do tygodnia. Po tygodniu po prostu ciało poddaje się aurze wyspy, a osoba taka bez interwencji ma ostatnią dobę życia.
> Osoby, których główną mocą jest nekromancja, nie odczuwają skutków ubocznych.
Admin
Admin
Admin

Liczba postów : 235
Join date : 04/12/2016

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach