Darmowy Kurs CSS
  1. Podstawa:
  2. Zaklep sobie:
  3. Przydatne:
  4. Mechanika:
  5. Warto zerknąć:

Jinchūriki i Persony.

Go down

Jinchūriki i Persony.

Pisanie by Admin on Pon Gru 05, 2016 11:19 pm

Na Kierze mogą występować tak zwane kontenery. Są to osoby, które zostały niejako poświęcone, by być strażnikami uwięzionych w nich demonów. Mogą to być tak samo ogoniaste bestie, kanoniczne z uniwersum Naruto, jak i wymyślone lub istniejące w prawdziwych legendach stworzenia.
Czy wybierze sobie ktoś ogoniastego demona z Naruto, czy postawi na coś innego: Administracja musi to zatwierdzić, jak i musicie mieć na uwadze, że Mistrzowie Gry mogą to wykorzystać.

Kanoniczne ogoniaste bestie:
1. Shukaku/Ichibi: Zapieczętowany w Gaarze Ramil.
2. Matatabi/Nibi: Zapieczętowany w Evie Adams.
3. Isobu/Sanbi: ???.
4. Son Gokū/Yonbi: ???.
5. Kokuō/Gobi: ???.
6. Saiken/Rokubi: ???.
7. Chōmei/Nanabi: ???.
8. Gyūki/Hachibi: ???.
9. Kurama/Kyubi: Nie posiada kontenera; trzyma się blisko Parszywej Trzynastki (Yang) i Tobiego (Yin).

Inne:
1. Lloyd Aspund: jest źródłem zapieczętowanej w nim energii magicznej. Pod opieką wojsk kapitolu.
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 230
Join date : 04/12/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Persona.

Pisanie by Admin on Sob Lip 01, 2017 11:56 pm

Persona; co to i kto ją ma:
Czym są persony? Jest to swoisty fragment duszy - najczęściej anioła lub demona, rzadziej istot im pokrewnych - który zamieszkuje wybraną osobę, bądź swojego własnego potomka. Nie jest to jednak dosłownie każdy demon/anioł, nie jest to też istota, która korzysta ze sztucznego ciała, by normalnie komunikować się z mieszkańcami Keiru. Duchy, którym szamani udostępnili swoje ciała na krótką chwilę również nie zaliczają się pod persony.
Kto jednak posiada w sobie coś takiego?
Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie i pewnie, bo nie ma jednej reguły, odnoszącej się do każdej, obdarzonej tym darem osoby. Przede wszystkim jednak, mogą być to osoby, które wśród przodków miały jakiegoś demona, anioła, albo kogoś im pokrewnych. Wtedy zwykle osoba taka, ma w sobie fragment duszy swojego przodka.
Czasami zdarza się, że znudzone istoty wybierają sobie kogoś, komu chcą towarzyszyć i użyczać swojej potęgi. Te osoby jednak zwykle muszą być wyjątkowe pod jakimś względem. Czy to mocną wiarą, podążaniem jego ścieżką, czy po prostu swoim charakterem lub historią. Muszą sobie zasłużyć na takie wsparcie.

Jak obudzić personę?
Każda osoba, obdarzona personą, może nawet o tym nie wiedzieć. Ów gość, strzęp duszy zamieszkującej podświadomość, jest uśpiona, cierpliwie czekając na moment, gdzie w końcu mógłby wyjść z ukrycia i służyć swojemu aktualnemu posiadaczowi. Kiedy w końcu będzie mogła pokazać, co potrafi.
Nie ma jednoznacznej procedury ani reguły, by ów gość się przebudził. Wiadomym jest jednak, że musi dość do zagrożenia życia dla kontenera strzępku persony, albo do odczucia bardzo silnej emocji - najlepiej strachu lub złości. Osoba taka musi przeżyć coś, co odbije się mocno na jej psychice.

Co potem?
Jak można kontrolować persony, by atakowały naszych przeciwników? Otóż osoby nimi obdarzone, niedługo po przebudzeniu swojej persony, zwykle zapraszane są do tak zwanego "Velvet Roomu", gdzie spotykają się z pewnym mężczyzną. Ów mężczyzna ofiaruje im swoją pomoc, oraz pierwszy, swoisty kontroler, który zawsze ma postać pistoletu. Podaje też parę wskazówek, jak można poznać i zaprzyjaźnić się z tym, co w nas żyje.

Velvet Room
Czym jest Velvet Room? Jest to miejsce, które znajduje się między świadomością a nieświadomością. Miejsce, gdzie zagubieni posiadacze person szukają odpowiedzi na pytanie "Kim tak właściwie jestem?". Prędzej czy później, zapewne każdy użytkownik tutaj trafi. Pytanie tylko, czy będzie mu dane wyjść i iść z życiem dalej.


Uwagi administracji:
- Posiadanie person musi zostać uzgodnione i zaakceptowane przez administrację.
- Posiadanie person jest niebezpieczne dla osób, których jedna z mocy co najmniej, nie jest rozwinięta na minimum 70%.
- Postać może posiadać więcej niż jedną personę, lecz tym bardziej musi to uzgodnić z administracją.

Posiadacze person:
1) Joichiro Nishi
???:
???

2) Zdenek Eger
Rashomon:
Duch demona, który był poprzednim wcieleniem Egera.
Jego obecność, umożliwia Zdenkowi wykorzystywanie paru technik, właściwych jego staremu wcieleniu. Opierają się one na swoistej sieci, lepkiej i niemiłej w dotyku substancji, która czerpiąc z energii życiowej użytkownika, pozwala na szeroką gamę ataków i technik defensywnych. Pozwala też przyzwać parę piekielnych ogarów, zrodzonych niejako ze wspomnianej lepkiej substancji, która stanowi bazę ataków i obrony Rashomona.
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 230
Join date : 04/12/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach