Darmowy Kurs CSS
  1. Podstawa:
  2. Zaklep sobie:
  3. Przydatne:
  4. Mechanika:
  5. Warto zerknąć:

Spis organizacji

Go down

Spis organizacji

Pisanie by Admin on Pon Gru 05, 2016 5:00 pm

Na forum istnieje parę organizacji. Oto alfabetyczny spis:


AMON DÜÜL


Początku zakonu należy szukać w starożytnym egipcie. Wtedy to w okolicy jednego z miasteczek z nieba spadł meteor, uderzając z hukiem w pobliska górę. Wystraszeni mieszkańcy dla bezpieczeństwa woleli trzymać się z daleka od miejsca katastrofy, zwłaszcza kiedy roślinność wokół miejsca wypadku stała się czarna jak sama śmierć. Tylko jeden ze śmiałków odważył się tam wejść. Meteor w rzeczywistości okazał się zaawansowanym technologicznie statkiem obcych, posiadającym na pokładzie nieznaną broń, która została nieumyślnie aktywowana. Nieznaną bronią okazał się tajemniczy kod, który dał swojemu właścicielowi moc nieśmiertelności.
Z biegiem czasu zapomniano o katastrofie, a chłopak powoli odkrywał nowe możliwości jakie dała mu moc. Mając możliwości podzielenia się swoja mocą, zaczął obdarowywać nią wybranych ludzi. W ten sposób na przestrzeni lat narodził się zakon „wybranych“, który zaczął badać zjawisko, a technologia obcych dotycząca kodu została ukryta przed wzrokiem zwykłych ludzi. Czy też przed zbyt chciwymi osobnikami... W ten sposób zakon dominował przez tysiąclecia, a jego członkowie nierzadko zajmowali kluczowe miejsca w swoich państwach. Gdy jednak został stworzony Keir wpływ zakonu częściowo zmalał. Do dzisiaj jednak działają w ukryciu, a o znaczeniu ich symbolu wiedza tylko wtajemniczeni.

Moc jakim dysponuje zakon jest nadawana przez ich przywódcę o pseudonimie V.V. Tylko on jest w stanie dać jak i odebrać moc danemu członkowi, bez względu na poziom jej zaawansowania. Konkretna umiejętność (Geass) jest indywidualna dla każdego, jednak zawsze gdy jest aktywna w oku pojawia się symbol przypominający ptaka. Geass jest trudny do opanowania, gdy użytkownik zbyt często nadużywa mocy, lub przekroczył granice, Geass staje się aktywny cały czas. Przy zaawansowanym stadium obejmuje oboje oczu, jednak znane są przypadki, kiedy moc wymyka się spod kontroli, doprowadzając swojego właściciela do obłędu. Rozróżnia się dwa kolory: naturalny czerwony, oraz błękitny  wytworzony sztucznie. Po otrzymaniu mocy kandydat automatycznie przynależy do zakonu, w którym występuje prosta hierarchia. Status wewnątrz grupy zależy od dwóch czynników: lojalności oraz stopnia nierozwinięcia samej mocy, dlatego nowi członkowie raczej nie są dopuszczani do sekretów. Wiadomo natomiast, że sam zakon nie tylko bada, ale również rozwija moc Geass o dodatkowe możliwości. Ich cele nie są znane, podobnie jak lokalizacja głównej siedziby i zdają się nie być szczególnie zainteresowani przejęciem władzy nad światem. Często w rozmowach miedzy sobą używają określenia „Kult“ co odnosi się bezpośrednio do ich zakonu i domyślnie przypisanej mocy. Ich nazwa częściowo nawiązuje do egipskiego boga, chociaż niektórzy wskazują jeszcze na imię demona.

Moc Geass zajmuje również jeden slot, nie jest więc możliwe posiadanie dodatkowej bonusowej mocy. Niemniej po odebraniu przywileju na jej miejsce można wybrać inną. Przywódca zakonu jest całkowicie odporny na działanie mocy członków stowarzyszenia. W ramach wyjątku moc mogą otrzymać ludzie i elfy, na smoki nie zadziała, a w przypadku półsmoków i hybryd częściej wymyka się spod kontroli. Postać V.V. jest postacią niegrywalną, sterowaną tylko przez MG. By pozyskać te moc wystarczy udać się na sesję.

Spis użytkowników geass:

V.V. (NPC). - kod nieśmiertelności, odporny na działanie mocy innych. Rozdaje również "ptaszki" zainteresowanym. Przywódca zakonu.
Lelouch vi Britannia/Zero. - Absolutne posłuszeństwo.
Lloyd Asplund (NPC). - manipulacja i komunikacja z technologią.
Mao (MG). - Czytanie w myślach.



ASASYNI


Początki zakonu assasinów sięgają zamierzchłych czasów. Data powstania nie jest znana, bowiem bunt przeciwko niesprawiedliwości istnieje tak długo, jak istnieje nadużywanie władzy. Pierwsi pionerzy nie byli szczególnie honorowi, choć działali w obronie słabszych często działali na granicy prawa, nierzadko będąc za to publicznie mordowani. Dopiero z upływem czasu wywnętrz struktury ukształtowały się proste, acz trwałe zasady jakimi kierują się do dzisiaj. W swojej historii zakon ma wiele upadków, po których podnosił się coraz silniejszy, oraz wiele potyczek ze swoimi wrogami znanymi jako templariusze. Obecnie ich pozycja jest stabilna i działają nie tylko na Keirze, ale też w zewnętrznym świecie.

Zakon posiada wewnętrzną hierarchię, oraz swoje charakterystyczne zwyczaje, jak choćby powitanie które brzmi:
- Chcę znać prawdę.
- Nie ma żadnej prawdy.

Posługują się oni charakterystycznym symbolem, a do zabójstw używają ukrytego ostrza, które w pewien sposób przeszło do historii. Obecnie zakon ten został zdominowany przez rasę smoków, lecz spotykać można przedstawicieli innych ras. Assasini jest to zakon, którego głównym zadaniem jest zaprowadzenie na tym świecie ładu i porządku drogą pokoju i sprawiedliwości.
Dostać się w jego szeregi można na dwa sposoby: przez urodzenie się w rodzinie, która już od pokoleń w nim działa, albo zostać zwerbowanym przez jednego z wyznaczonych asasynów. Nie ma do tego innej drogi, mistrzowie skrupulatnie wybierają nowych rekrutów i uczniów. Asasyni nie lubią przelewać krwi poza absolutną koniecznością, unikają zabijania ludzi niewinnych, jak tylko da się tego uniknąć. Działają w ukryciu, specjalizują się w cichych zabójstwach, z których każde jest swoistym rytuałem. Szkoleni, nie rzadko od dziecka, by przysłużyć się społeczeństwu. By bronić ludzi bezbronnych i by oczyszczać świat z tego, co uznali za niebezpieczne dla społeczeństwa jako takiego. Rzecz jasna nie oznacza to, że nie bronią też siebie, jako zakonu i jako bliskich osób.

Kiedy nowicjusz dołącza do zakonu, czy to poprzez zwerbowanie czy poprzez krew, jest kilka rzeczy, które musi spełnić. Przede wszystkim, rytualna formułka, którą czasami się pomija, a jest ona następującą krótką rozmową:
Mistrz/Mentor: - Kiedy wszyscy ślepo gonią za prawdą, pamiętaj:
Nowicjusz: - Nic nie jest prawdą.
Mistrz/Mentor: - Kiedy inni ograniczani są przez prawo i moralność, pamiętaj:
Nowicjusz: - Wszystko jest dozwolone.
Mistrz/Mentor: - Chowamy się w cieniu, by służyć światłu. Jesteśmy asasynami.

Po tej formułce, nowicjusz jest promowany na ucznia, przydzielany jest mu mistrz, który uczy go fachu, a także jest mu ofiarowane pierwsze ukryte ostrze, które zwykle można znaleźć na lewym ramieniu. Niegdyś wymagało ono poświęcenia w postaci serdecznego palca danej ręki, ale po modyfikacji mechanizmu nie jest już to konieczne. Jedną z kolejnych prób jest równie typowy dla tego zakonu skok wiary - skok z niebotycznej wysokości po zażyciu specyfiku uniemożliwiającego przemianę w prawdziwą formę, w oczekujące na dole niebezpieczeństwo w postaci ostrych skał.

Asasyni muszą przestrzegać następującego credo:
1. Trzymaj ostrze z daleka od niewinnych.
2. Ukrywaj się na widoku, wtop się w tłum.
3. Nigdy nie kompromituj zakonu.


AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Jacob Frye. - Mentor zakonu.
- Evie Frye. - Mistrzyni i ochroniarz Jacoba; bliźniaczka Jacoba.
- Rafael Castro. - Zielony wojownik o randze mistrza.
- Karel Eger. - Biały i wiecznie głodny mistrz.
- Gabriel Colier. - Kolejny biały mistrz.
- Loren Horn. - Mistrzyni; była templariuszka.



CZARNI JEŹDŹCY


To zorganizowana grupa przestępcza działająca na terenach obrzeży, jak również  w [lokacja 2]. Zajmują się dość szerokim wachlarzem usług: wymuszeniami, napadami, handlem bronią oraz narkotykami. Rzadziej działalnością charytatywną, która raczej jest przygrywka do innych celów. Zazwyczaj zajmują się własnymi sprawami nie ingerując zbytnio w życie miasta, jednak rozzłoszczeni, lub przyparci do muru staja się agresywni i niebezpieczni. Gang ma dość silną pozycję jeżeli chodzi o hierarchię grup podziemia. Mają liczne kontakty i porozumienia z innymi grupami, oraz zajmują część strategicznych punktów, co zapewnia im dobrą pozycje wyjściową. Ich częstym punktem spotkań jest pub "Nora Diabła" które powoli staje się główna siedzibą, jednak członkowie dysponują jeszcze kilkoma innymi kryjówkami w których trzymają swoje materialne zaplecze.
Czarni Jeźdźcy posiadają typową hierarchię jaką można spotkać w grupach przestępczych. Liderem są bliźniacy Evie i Jacob Frey. Ich prawymi dłońmi ręka są Bobby Roy, czarnoskóry wyluzowany grubasek często z niewyparzoną gębą, oraz  mimo młodego wieku Michaela Kyoyama (Mello).

Grupa ta powstała niedługo po oddaniu miasta do oficjalnego użytku. Nowe miasto, nowe możliwości - to hasło przyciągało wielu potencjalnych konkurentów. W początkowych burzliwych czasach Czarnym Jeźdźcom udało się wywalczyć w miarę dobrą pozycję, jednak nie utrzymali jej zbyt długo. Po wyczerpującym paśmie wojen osłabieni ciągłymi bitwami stracili nie tylko swoje tereny, ale również prestiż. Zmuszeni do wycofania się przez dłuższy czas zajmowali się zwykłymi napadami, rabunkami, a także próbowali swoich sił w dystrybucji narkotyków. Pierwsze zmiany na lepsze nastąpiły wraz ze zmianą przywódcy. Nowy szef Rod Ross  sprytnie wślizgnął się na miejsce konkurenta, podają poprzednikowi kawę z "bonusem". Po pół roku struktura wewnątrz organizacji zmieniła się nie do poznania, do dnia dzisiejszego okres ten nazywany jest czystką. Następnie w ciągu zaledwie roku Czarni Jeźdźcy odbudowali swoja pozycję i odzyskali dawne tereny. Gdy zmarł przedwczesna tragiczna śmiercią od utopienia, jego następca zaledwie piec lat cieszył się władzą. Wtedy to na scenie pojawił się Jacob Frye wraz ze swoja siostrą. Dosłownie wparował z butami do lokalu w widowiskowy sposób zabijając swojego poprzednika, w ten sposób przejmując cały gang. Aktualnie Czarni Jeźdźcy nadal utrzymują swoja wysoką pozycję i radzą sobie całkiem nieźle.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Jacob i Evie Frye - przywódcy gangu.
- Keiko Kyoyama (Mello) - "prawa ręka" szefa; pretendentka do zajęcia jego miejsca.
- Mail Jeevas (Matt) - "lewa ręka" szefa gangu i "prawa ręka" Mello.
- Cornelius Rex (Duch) - zwykły członek gangu.



MROCZNI ARYSTOKRACI


Organizacja wywodząca się z Wielkiej Brytanii, założona na przełomie XVIII i XIX wieku przez rodzinę Phantomhive. Do dnia obecnego grupa ta utrzymuje ścisłe kontakty z przedstawicielami owej rodziny, a ich relacje można porównać do relacji sługi i pana.
Tak naprawdę jest to siatka informatorów, których zadaniem głównym, jeżeli nie jedynym, jest dostarczanie informacji z podziemia, jednemu z Psów Królowej. Ciężko nazwać ich organizacją lub stowarzyszeniem, jest to bardziej tajny klub, którego członkowie są wybierani przez głowę rodziny Phantomhive. Dzięki temu Mroczni Arystokraci są osobami godnymi zaufania, a sam zainteresowany ma nad nimi większą kontrolę.
Podczas oficjalnego przyjęcia nowy członek otrzymuje taki oto zegarek (widok po otwarciu), dzięki któremu członkowie, którzy często są dla siebie obcymi osobami, potrafią się rozpoznać. Zegarek dodatkowo ma wbudowany lokalizator co w razie potrzeby pozwala odnaleźć konkretną osobę, oczywiście pod warunkiem, że ma przedmiot przy sobie.
Na co dzień zajmują się zwyczajnym życiem, często obracając się w wyższych sferach, co prawdopodobnie przyczyniło się do powstania nazwy, jednak z upływem czasu status wysoko urodzonego przestał być wymagany. Chociaż relacje z głową rodziny opierają się na zasadzie pan-sługa, to obie strony mają korzyści ze wspólnego działania. Przy czym nie zawsze ogranicza się to do pieniędzy.
   
Bycie psem królowej wymaga poświecenia, a pochodzenie ze szlachetnej rodziny nieskazitelnego wizerunku. Te dwie rzeczy nie zawsze da się pogodzić. praca dla królowej wymagała zdobywania informacji, a dość obszernego podziemia nie jest w stanie ogarnąć jedna osoba. Zrodziła się więc potrzeba współpracy z innymi. ówczesna głowa rodziny Phantomhive zaczął więc szukać wśród swoich współpracowników osób skłonnych wejść do mniej przyjaznego środowiska nie bacząc na opinię, a przy tym szukał godnych zaufania. Pierwsi chętni pojawili się w jego rodzinie, znudzone zwyczajnym życiem arystokraci niekiedy chętnie podejmowali wyzwanie. Zachęcony pierwszymi sukcesami swój wzrok skierował na najbliższych przyjaciół, a następnie znajomych. Z biegiem czasu istniały już podwaliny dla przyszłych działań. Pomysł ten okazał się strzałem w dziesiątkę, informacje które do niego docierały pozwalały działać na szerszą niż dotąd skalę. Po jego śmierci pałeczkę przejął syn, nie mając jednak jeszcze takiego autorytetu jak ojciec, utracił część dotychczasowych współpracowników. Sytuacja ta spowodowała niezbędne zmiany, a po swojej śmierci formalnie władze nad bezimienną, poniekąd tajną organizacją przekazał swojemu potomkowi.
Czas mijał, odważni przedstawiciele grupy zapuszczali się coraz głębiej do podziemia, za dnia jakby nigdy nic zajmując się swoimi publicznymi sprawami. Ciche szepty jakie zaczęły roznosić się w wyższych sferach nadały im przydomek Mrocznej Arystokracji, który funkcjonuje po dziś dzień. Nikt jednak nie znalazł jasnych dowodów na istnienie owej grupy, a ich istnienie nadal pozostawało niewyjaśniona zagadką. Jedyną poszlaka pozostawały zegarki, które wraz z rozwojem technologi kilkakrotnie zmieniały swoją formę, aż stały się nie tylko tradycją, ale i znakiem rozpoznawczym. Mniej więcej na początku XX wieku kolejna głowa rodziny złamała niepisana zasadę, iż tylko arystokracja mogła służyć rodzinie, świat się w końcu zmienia nieprawdaż?

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Ciel Phantamohive - głowa rodziny Phantomhive, "lider".
- William Holler (Undertaker) - jako jedyny ma inną wersję zegarka; przerobił go sam.
- Angelina Dalles (Madame Red) - ciotka Ciela i jego prawna opiekunka.
- Lau Yundi - przemytnik, który sporo wie o środkach zakazanych.



NECROMINUS


Jest to najbardziej tajemnicza z organizacji. Nie wiadomo kiedy powstała, ani jakie są jej aktualne cele. Dowody jednak wykazują na to, iż Necrominus powstał zaledwie około dwóch dekad temu, oraz jest silnie powiązany z zaawansowaną magią. Według zeznań światków organizacja ta miała dość szerokie wpływy, oraz strukturę hierarchii.  
Logiem stowarzyszenia jest pentagram biały wpisany w symbol słońca. Płomienie mają symbolizować zniszczenie jak i odrodzenie. Podczas rytuałów członkowie mieli założone na siebie czarne, długie płaszcze, ze skromnymi srebrnymi zdobieniami. Twarze zakrywały długie kaptury. Strój w jakim chodzili na co dzień zależał od zajmowanej pozycji, jednak wszystkie miały na plecach niewielkie charakterystyczne logo.
Prawdopodobnie poprzez porwania organizacja ta zapewnia sobie nie tylko owieczki do poświecenia, ale również niewolników którzy są na ich rozkaz. Cecha charakterystyczną niewolników jest symbol kontraktu, wypalany zazwyczaj na lewej dłoni, jednak zdarza się go spotkać na innej części ciała.Rola umiejscowienia w konkretnym miejscu na ciele nie jest znana. Jego głównym celem jest uniemożliwienie ucieczki ofierze i zawsze znajduje się on po lewej stronie ciała. Obecnie nie jest wiadome w jaki sposób Necrominus kontroluje swoich niewolników, dawniej robił to za pomocą kryształu sterującego, który pełnił rolę stacji przekaźnikowej.

Najlepiej poznanym aspektem Necrominusa jest grupa o nazwie "Łapacze" (Logo). Jest to integralna część organizacji, jej członkowie mają za zadanie znajdowanie odpowiednich ofiar do rytuałów oraz dostarczenie ich do siedziby. W tym celu organizacja dzieli się na dwuosobowe grupy, które często specjalizują się w konkretnych zadaniach (zdobywanie danych o celach, tropienie ich, finanse, zacieranie śladów itp). Następnie "segregują" swoje "łupy" pod względem wyznaczonych kategorii, a los nieszczęśników zależy w dużej mierze od ich sprawności fizycznej i wieku. Ich cecha charakterystyczna są długie płaszcze z czerwonymi chmurami.

Historia stowarzyszenia również jest słabo poznana. Nie ma danych które sugerowały by kiedy i w jakich okolicznościach narodził się Necrominus. Domniema się, że początkowo był to gang, lub mafia działająca na terenie portu w której doszło do wewnętrznego rozłamu. Pierwsze powabniejsze skutki działania organizacji zauważono przeszło dekadę temu, kiedy to podczas jednej konfrontacji zrobiło się o nich głośno. Wtedy jednak Necrominus był już na tyle silny, że próby obalenia jego istnienia, nie wystarczyły, chociaż mocno dobiły się na kondycji stowarzyszenia. Wtedy organizacja  pozornie zapadła się pod ziemię na scenę wystawiając łapaczy. Pociąganie z ukrycia za sznurki okazało się dobrym pomysłem i dzisiaj większość uważa te grupę za miejscową legendę.

INNE WAŻNE INFORMACJE:
- Lokalizacja ich siedziby jest nieznana, domniema się jedna z wysp.
- Części niewolników udało się zbiec, ich pieczecie nie są jednak aktywne.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Pain (Nagato Uzumaki) - przywódca organizacji
- Tobi (Mochiko Uchiha) - przywódca łapaczy.
- Ishida (Gaspard Hugo) - członek łapaczy


OBDARZENI


Kim oni są, jakie mają zdolności, jak ich spotkać? Na te pytania ciężko jest odpowiedzieć, ponieważ obdarzeni uchodzą niemal za miejską legendę, a wszelkie dowody zdają się być systematycznie kasowane. Zatem mało kto wie,, że grupa ta powstała jako zabezpieczenie przed zagorzeniem jaki stwarza Necromicus, wraz ze swoim psem gończym. I podobnie jak ich wrogowie, członkowie obdarzonych są jednostkami wybitnie uzdolnionymi i silnymi. Choć w głównej mierze działają niezależnie, podlegają doktrynie wojskowej i często pełnią rolę magicznych strażników, pilnując aby używanie magi nie wykraczało poza ogólnie przyjęte normy.  
Proces rekrutacji jest zamknięty, ze względu na echo wojskowych wpływów. Potencjalni kandydaci są obserwowani i selekcjonowani odgórnie. Czasem w przypadku trudności z podjecie decyzji kandydat poddawany jest testowi, przy czym zam zainteresowany nie jest o tym informowany. Zanim rekrut stanie się oficjalnym członkiem przechodzi obowiązkową próbę lojalności, która jest dla każdego dobierana indywidualnie. Najbardziej rozpoznawalna cechą obdarzonych jest sposób walki. Chociaż wykorzystują oni głównie magię, opiera się ona na eksperymentalnej technologii, a nie na rzucaniu inwokacji. To coś pomiędzy standardowym użyciem magii, a magicznymi artefaktami częściowo przyczyniło się do ich reputacji. Mimo różnych plotek nie odrzucają oni jednak używania mocy, chociaż z racji wewnętrznych przepisów ograniczają się do używania tylko jednej zdolności. Przynajmniej na polu zawodowym. I chociaż członkowie maja pewną niezależność i swobodę działania, w przypadku brawury, czy braku dyscypliny delikwent jest surowo karany.

Lista członków:

You Han. - Rekrut, oraz królik doświadczalny organizacji.
Zdenek Eger. - Członek wyższy rangą.
Maya Redbird (Otho) Członkini
Lau Yundi - Członek


C.A.D:

Są to prototypowe urządzenia wykorzystywane tylko przez Obdarzonych. Technologia jaką się posługują można sklasyfikować między artefaktami, a urządzeniami elektrycznymi.

Urządzenia te przyjmują indywidualny kształt, lecz zawsze posiadają panel wyboru, np. w formie wyświetlacza. Pozwala to na wybór zapisanego w urządzeniu zaklęcia, oraz użycie go. C.A.D zastępuje inwokacje, cały proces odbywa się szybciej i automatycznie, lecz nadal pobiera on manę od samego użytkownika, pełniąc rolę przekaźnika. Urządzenia te mogą przybierać również kształt typowej broni. Ta klasa urządzeń zazwyczaj posiada już magazynki, w których przechowywana jest energia do strzału, dzięki czemu sam użytkownik nie musi pełnić roli baterii. Oczywiście w takim wypadku ilość użycia jest ograniczona.
Zaklęcia są wgrywane w laboratorium, a język programowania jest specyficzny, wręcz unikatowy, co w dużej mierze może utrudnić życie, gdy uradzenie dostanie się w niepowołane ręce. Użytkownicy nie mogą modyfikować ich zawartości, a zakres przechowywanych w pamięci zaklęć jest unikatowy dla każdej osoby. Jeżeli dana osoba zdołała nauczyć się zaklęcia w tradycyjny sposób utrata urządzenia nie wpływa na to negatywnie. Problem pojawia się, gdy pechowa osoba znacznie bardziej polegała na prototypie…




TEMPLARIUSZE


Zakon równie stary jak świat, i równie długo stacza boje z Assasinami. Tam gdzie są pieniądze i znajomości, tam jest i władza, a gdzie władza tam przywileje. Templariusze od samego początku nie bali się knuć za plecami, czy posuwać do czynów które inni uważali za niemoralne, robiąc to w wyrafinowany sposób. Poczałkowo zakon tworzyli tylko ludzie, lecz jakieś 200 lat po powstaniu został przejęty przez smoki, które po dziś dzień sprawują pieczę nad tą organizacją. W swojej historii mieli wiele spisków, co i krwawych wojen, lecz nigdy nie zaprzestali dążyć do swojego celu.

W szeregach zakonu występuje wyraźna hierarchia, na której przestrzeganie kładzie się nacisk. Najwyższa ranga Wielkiego Mistrza przysługuje przywódcy,a na którego spada spora odpowiedzialność. Podobnie jak u Asasynów, można się do niego dostać jedynie dwiema drogami: przez pochodzenie z rodu działającego w nim od jakiegoś czasu, albo poprzez rekrutowanie przez wyznaczonego do tego templariusza. Rzadko kiedy zapraszane są osoby innych ras, niż smoki. Nowicjusz składa odpowiednie śluby, przyrzeka posłuszeństwo, oddanie sprawie oraz podążanie drogą wiedzy. Po skończonej ceremonii inicjacji, nowy w gronie templariuszy otrzymuje pierścień i pierwszy miecz, który pełni dziś rolę symboliczną.
Cechami charakterystycznymi jest PIERŚCIEŃ, który nosił na serdecznym palcu prawej dłoni. Dawniej ich ulubioną bronią był miecz półtorareczny, dzisiaj chętniej korzystają z dobrodziejstw magii czy technologi, pozostając przy tej broni jedynie podczas wewnętrznych rytuałów. Witają się, jak i żegnają, następującym zdaniem: "Niech wiedza Cię prowadzi".
Co prawda podobnie jak asasyni, dążą do pokoju na świecie, ale ich wersja tego słowa to sianie terroru i strachu, oraz nierzadko wykorzystywanie swojej pozycji. Cenią sobie wykształcenie i wiedzę, dlatego osoby głupie i nieoczytane uznają za balast, którego można by się pozbyć.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Santiago Munro. - Wielki Mistrz zakonu.
- Zahra Munro. - Żona Santiago i jego prawa ręka.



ZASTĘPCZY SHINIGAMI


Ugrupowanie znane tylko nielicznym, dla pozostałych pozostaje tylko odległym mitem. Członkowie rzadko kiedy mieli dobrowolny wybór, te decyzję często dpojęli ich bliscy w momencie zagrożenia śmierci. Czasem zdarza się, że jeżeli osoba w jakiś sposób uniknie wydarzeń prowadzących do jej śmierci, shinigami może przystać na paktowanie. W zamian za darowanie życia pobiera opłatę pod postacią kilkuletniej służby, jeśli sam zainteresowany się na to nie godzi, shinigami zabiera wytypowana osobę. Służba trwa zazwyczaj tyle lat ile dana osoba mogłaby jeszcze normalnie przeczyć. Rzadziej zdarza się by taka osoba przyszła na świat, w takim wypadku przez całe życie zostaje blisko środowiska w którym żyje ponieważ takich mocy nie da się już odebrać. Ich rola sprowadza się do odprowadzania dusz zmarłych, zapewnienia bezpieczeństwa żywym przed istotami astralnymi, czy po prostu patrolowaniu miasta.  

Relacje z shinigami opierają się na posłuszeństwie, chociaż nie ma tutaj psychicznego terroru i zbędnej przemocy. (Chociaż oczywiście kary się zdarzają). Po inicjacji shinigami przekazuje kandydatowi część swoich mocy ulokowane w oczach. Od tego czasu mogą oni zobaczyć datę i okoliczności śmierci danej osoby, nie mogą jedna w żaden sposób modyfikować zapisu. Aktywne oczy dodatkowo sprawiają, że staja się niewidzialni dla większości osób,oraz czasowo mogą przenikać przez materię. Jednak ta zdolność jest ograniczona do dwóch godzin dziennie, z przyczyn bezpieczeństwa. Niestety tak jak w przypadku klanu Uchiha charakterystyczne dwukolorowe oczy są sporym obciążeniem dla całego aparatu wzrokowego, z czego niemal każdy z członków z biegiem czasu traci wzrok (wyjątkiem są osoby urodzone z takimi oczami). Inną cechą charakterystyczna są taj zwane Kosy śmierci – artefakty zdolne oddzieli dusze od ciała, często z indywidualnym zakresem działania. Sama struktura organizacji jest dobrze zorganizowana. Każdy członek ma przydzielone obowiązki z których musi się wywiązywać. Nowa osoba jest przydzielana starszemu i doświadczonemu członkowi, który do czasu osiągniecie samodzielności jest odpowiedzialny za wybryki podopiecznego.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- William T. Spears. - Dowódca oddziału zastępczych shinigami.
- Grell Sutcliff. - Główny tłumacz oddziału; prawa ręka Williama.
- William Holler. - Członek wysokiej rangi; oficjalnie dezerter.
- David Kirinkov. - Nowicjusz, protegowany Grella.
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 235
Join date : 04/12/2016

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach